zaterdag 31 mei 2014

Het einde

Bedankt trouwe lezers, maar aan al het mooie komt een eind! 

Na 8 maanden avondjes en weekeinden klussen, en heel veel handjes hulp, is het moment daar:

We zijn verhuisd!!!!!!

Nog niet alle puntjes staan op de i-tjes, maar vrijwel het hele huis is klaar. Inmiddels hebben we er onze eerste nachtjes geslapen en dat was best vreemd! Opeens sta je ONDER de douche, in plaats van sleutelen aan.. 

Het voelt direct aan als 'thuis', dus we zijn helemaal in onze nopjes.

Nu alleen nog alle dozen uitpakken en inruimen........

We zullen hier nog 1 laatste berichtje plaatsen als ook de puntjes op de i zijn geplaatst, met een flinke dosis 'voor-en-na' foto's. Het gaat zo geleidelijk dat het lastig is te beseffen van hoe ver we gekomen zijn.

De uitnodiging voor de housewarming volgt ook over +- een maandje! 

21 opmerkingen:

  1. heel erg veel plezier met jullie nieuwe woning....
    gelukkig hebben jullie een garage om te sleutelen... dan hoeft dat niet meer in de huiskamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Leuk dat het allemaal tot een goed einde is gekomen! Heel veel succes (ook met de keuken natuurlijk!) en tot gauw hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alsnog gefeliciteerd heb de house warming gemist! haha hopelijk wonen jullie nu gelukkig in jullie nieuwe huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en vooral gefeliciteerd en veel plezier in jullie nieuwe huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker dat ben ik het met je eens. Ik vind verbouwingen altijd wel leuk.

      Verwijderen
  5. gefeliciteerd met je huisje ! Ik wens je veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Als de klus af is is er altijd een voldaan gevoel! 8 maanden is echt heel lang. Bedankt voor de leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk gevoel blijft dat. Ik heb voor een tijdje terug mijn keuken laten vernieuwen. Nu dat hij eindelijk klaar is, geniet ik er iedere dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet er maar goed van hoor! Na het klussen is het altijd fijn als je het eindresultaat kan bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geniet er altijd van als ik lekker mag klussen. Mijn vrouw daarentegen niet, zij baalt ervan als ik weer een project heb rondom het huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super dat het nu klaar is. Ik wens jullie heel veel geluk in het nieuwe huis.
    Groetjes, Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier in je nieuwe huis, jullie hebben het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je verhuisd bent. Gefeliciteerd en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk is dat hé, om na al dat klussen te mogen genieten in jullie huisje! Heel veel woonplezier gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wijzelf hebben onze nieuwe woning ook verbouwd voordat we ons intrek innamen. Heerlijk om dan in je eigen verbouwde huis te mogen leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heyhey, ik heb net jullie blog ontdekt. Heel leuk om te lezen allemaal, heel tof beschreven en aangenaam om te door te nemen.
    Wij beginnen binnen een weekje aan onze verbouwing. Zin om onze blog ook eens te bekijken:
    papaverbouwt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij hebben ook een verbouwing lopen. Ik vond het leuk jullie avonturen te lezen. Wij vinden hier ook goede en degelijke info: http://www.nobels.be/nl/nieuws/een-huis-kopen-en-renoveren-inspiratie-voor-nieuwe-digitale-platformen-voor-bouwers-en-verbouwers/ Drie hele toffe sites!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gedaan! Veel plezier in jullie nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om te lezen dat de verbouwing goed is verlopen. Nu lekker genieten van het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen